Acasă » Posturi cu tagul: 'Manager în activitatea de turism'

Tagul: Manager în activitatea de turism

Manager în activitatea de turism – curs de perfecţionare

Manager în activitatea de turism

Curs de perfecţionare

40 ore

DESCRIEREA CURSULUI

Cursul se adresează persoanelor cu ocupaţii din domeniul turismului, care doresc să-şi îmbunătăţească competenţele în vederea optimizării strategiilor de marketing, privind promovarea unităţii, serviciilor sau produselor turistice.

COMPETENTELE CURSULUI:

– Fundamentarea şi implementarea programelor de Marketing

– Adaptarea la cerinţele pieţei prin promovarea inovaţiei şi a schimbării în unitate

– Conducerea proceselor pentru ameliorarea continuă a calităţii în unitate

CONDIŢII ACCES:

– Studii superioare

ACTE NECESARE ÎNSCRIERII:

– Copie Certificat Naştere

– Copie Carte de Identitate

– Copie diploma de licenţă

– Copie certificat de căsătorie (dacă este cazul)

TARIF SI CONDITII DE PLATA:

Tarif: 800 lei / pers

Tariful include:

– Taxa de instruire

– Suportul de curs

– Taxa de evaluare si examinare

Conditii de plata:

– 40% din valoarea cursului in momentul inscrierii

– 60% la finalizarea cursului

Manager în activitatea de turism

Manager în activitatea de turism

Curs de specializare în vederea obţinerii Brevetului de Turism 720 ore

DESCRIEREA CURSULUI

Managerul în activitatea de turism realiză activităţi de coordonare, evaluare şi monitorizare a compartimentelor aflate în subordine.

Abordează dezoltarea competenţelor de managementul unităţii, managementul resurselor financiare, managementul resurselor umane, marketing, managementul calităţii, aplicarea normelor de protecţie, comunicare eficientă,urmarirea aplicarii normelor legislative din domeniu.

Posesorul brevetului de turism “Manager in activitatea de turism” poate ocupa si alte functii: Conducerea operativa a agentiei de turism, a filialei acesteia din alte localitati, a hotelului, motelului, a campingului, a satului de vacanta, a cabanei si a unitatii de alimentatie pentru turism – conform OMT nr. 170/2001.

COMPETENTELE CURSULUI:

– Planificarea activităţilor unităţii

– Conducerea compartimentelor operaţionale şi funcţionale ale unităţii

– Asigurarea sistemului de organizare funcţională a unităţii

– Elaborarea strategiilor de dezvoltare a unităţii

– Gestionarea patrimoniului şi a resurselor financiare

– Coordonarea activităţilor realizate prin furnizori şi parteneri

– Coordonarea administrării resurselor umane

– Activitatea în echipă

– Asigurarea securităţii şi sănătăţii în muncă şi a protecţiei mediului

– Adaptarea la cerinţele pieţei prin promovarea inovaţiei şi a schimbării în unitate

– Conducerea proceselor pentru ameliorarea continuă a calităţii în unitate

– Fundamentarea şi implementarea programelor de marketing

– Rezolvarea problemelor complexe

– Comunicare interactivă

– Comunicare în limbă străină

– Dezvoltarea continuă a potenţialului propriu

– Utilizarea tehnicii informatice

CONDIŢII ACCES:

– Studii superioare

ACTE NECESARE ÎNSCRIERII:

– Copie Certificat Naştere

– Copie Carte de Identitate

– Copie diploma de licenţă

– Copie certificat de căsătorie (dacă este cazul)

TARIF SI CONDITII DE PLATA:

Tarif: 1500 lei / pers

Tariful include:

– Taxa de instruire

– Suportul de curs

– Taxa de evaluare si examinare

Conditii de plata:

– 40% din valoarea cursului in momentul inscrierii

– 60% la finalizarea cursului